wtorek, 18 września 2012

Jedne z najpiękniejszych tapicerowanych zagłówków, jakie widziałam.

Wierzcie mi, z racji mojej blogowej przygody i totalnego bzika na punkcie urządzania wnętrz, widziałam już dużo pięknych zagłówków. Te dwa, które dzisiaj Wam zaprezentuję, są dziełem jednej z moich wnętrzarskich guru, projektantki Alison Royer, z BDG. Jej prace pokazywałam  już kilkakrotnie na moim  blogu i już szykuję kolejnego posta z jednym z jej najnowszych projektów. Dzisiaj jednak skupiam się wyłącznie na dwóch zagłówkach, a także poduchach, które dodatkowo upiekszają te, jak dla mnie, prawdziwe dzieła sztuki !
Mały wstęp do projektu. Alicja miała zaprojektować pokój dla dwóch sióstr w wieku 4 i 9 lat.  Ważne było, aby pokój był odpowiedni zarówno dla czterolatki jak i dziewięciolatki i, aby dziewczynki dobrze się w nim czuły za kilka lat. Dodatkowo trzeba było być ostrożnym z budżetem. Alicja postanowiła, że więcej pieniędzy przeznaczy na łóżko, a dokładnie na robiony na wymiar zagłówek i na poduchy, a reszta dodatków i mebli została zakupiona w sklepach.
Wybrała też zestaw kolorów - w pokoju  dziewczynek miał dominować cztery barwy: szaro-srebry (to moje amatorskie tłumaczenie), róż, pomarańcz
i musztardowy. Jak dokładnie wygląda silver age  ? Obrazek poniżej.
 506 Silver Sage w farbach Benjamin Moore
Od razu dodaję, że zakochałam się w tym zestawieniu kolorystycznym. Jak tu się nie zakochać, zobaczcie sami :-).

 Tkaniny, z których wykonane są poduszki, totalnie mnie po-wa-liły ! Jak to mówią anglojęzyczni
I'm speechless !



 Wracając do zagłówka, czy zgadzacie się ze mną, że jest cudowny ? Te srebrne nity, te pikowania ! Naprawdę, coś wspaniałego !

Pomarańczowa lampa była troszkę za niska, ale tak zachwyciła projektantkę ta pomarańczowa podstawa, że musiała ją kupić. Aby ją podwyższyć, za podstawkę robią książki :-). 

Do tego przepięknego zestawu poduch dołączy jeszcze poduszka pokazana poniżej (w kolorze musztardowym)...

Scroll Print Golden Pillow Pair

A na białym stoliczku, będą pojawiać się takie cudowne kwiaty, idealnie dobrane do całości oczywiście.

 

A oto drugi zagłówek, w którym zakochałam się. Umieścilam go w swoim rankingu na 2 miejscu tylko
i wyłącznie ze względów praktycznych - tamten szary jest bardziej neutralny i można z nim zestawiać różne kolory.  
Ten wściekle różowy, cudowny zagłówek znajduje się w pokoju nastolatki, która chciała pokój w kolorach białym, czarnym i HOT pink :-).
Przyznacie, że ten pink jest HOT :-).
 

Spójrzcie tylko z jakiej pięknej, grubej tkaniny zrobiony jest ten zagłówek.

Are you in love ? :-)

Jeśli chcecie zobaczyć więcej projektów Alicji, zapraszam,  tutaj i tutaj i tutaj
Po zagłówkowe inspiracje zapraszam tutaj.
Czy chcecie, abym pokazywała jeszcze więcej projektów Alicji ?.
Mam na to jej zgodę :-)
Do usłyszenia ...

2 komentarze: